سفارش تبلیغ
صبا ویژن

23 نیاز فناورانه نانو صنعت آب و انرژی معرفی شد

نیاز فناورانه نانو صنعت آب و انرژی در رویداد ارائه نیازهای فناورانه در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو معرفی شد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، رویداد ارایه نیازهای فناورانه صنعت آب و انرژی امروز با حضور مدیران و کارشناسان  صنعت آب و انرژی، مدیران ستاد ویژه فناوری نانو و نمایندگان شرکت‌ها و تیم های فناور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو برگزار شد.
در این رویداد نیازهای فناورانه این حوزه در 6 حوزه مهندسی مکانیک، مهندسی فرایند، مهندسی و نظارت، مهندسی ساختمان، مهندسی پایپینگ و مهندسی برق تشریح شد.
فناوری های مورد نیاز در این رویداد شامل پوشش های فلزی با عملکرد خاص، سیالات انتقال حرارت، تصفیه آب، پوشش‌های مقاوم به خوردگی، پوشش‌های مقاوم به سایش، مواد افزاینده اصطکاک، بهبود عملکرد آمیزه های سیمانی، عایق های حرارتی، مواد پلیمری با ویژگی های خاص است.
در حاشیه این رویداد راهکارهای فناورانه پیشنهادی در جلسات مشترکی بین فناوران و کارشناسان شرکت فراب به عنوان بزرگترین پیمانکار این حوزه مورد بحث قرار گرفته و زمینه های همکاری بررسی خواهد شد.
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو به عنوان بزرگترین مرکز گردهمایی فناوران این حوزه پنجشنبه 18 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی آغاز به کار کرد و تا 21 مهرماه ادامه دارد.
در این دوره از نمایشگاه 200 شرکت و نهاد حضور فعال دارند، همچنین از کشورهای ترکیه، اتیوپی، عراق، افغانستان، آفریقا، آذربایجان، اندونزی و کشورهای حوزه سی آی اس در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.
منبع ایرنا