سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عیبیابی و تعمیر پکیج دیواری

در سال‌های اخیر، پکیج‌های دیواری و به میزان کمتری پکیج‌های زمینی، به انتخاب اول برای تأمین گرمایش ساختمان تبدیل‌شده است. فضای کم اشغال‌شده توسط پکیج‌های گرمایشی و خطرات کمتر آن‌ها نسبت به آبگرمکن‌ها و بخاری‌های سنتی باعث شده تا در تمامی خانه‌ها و واحد‌های نوساز، از انواع مختلف پکیج‌های دیواری برای تأمین آب گرم و گرمای رادیاتور، استفاده شود.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، پکیج دیواری به دلیل اینکه گرمایش فضا را به وسیله گرم کردن رادیاتور‌ها و همچنین آبگرم حمام و تمام لوله‌های آبگرم را فراهم می‌کند، از ابزار‌های کلیدی واحد مسکونی و یا تجاری محسوب می‌شود. در نتیجه نگهداری درست، بررسی و سرویس‌های دوره‌ای پکیج برای جلوگیری از رسوب گیری و فرسایش این سیستم گرمایشی همواره توسط تعمیرکاران و سرویسکاران پکیج توصیه می‌شود.
مانند خیلی از دستگاه‌ها و سیستم‌های تاسیساتی امروزی، پکیج دیواری هم زمان بروز مشکل از طریق سیستم عیب یابی اتوماتیک پکیج، از بروز خطر و یا خرابی جلوگیری می‌کند. پکیج‌های دیواری دارای سیستم‌های اعلام خطر هستند و از طریق نمایشگر موجود روی بدنه خطا‌ها و خطر‌های پیش آمده را به همراه صدای بوق، اطلاع می‌دهند.
تمامی پکیج‌های دیواری دارای دفترچه‌های راهنما هستند که خطا‌های معمول قابل رفع توسط یک فرد عادی به همراه راه حل آن‌ها آمده است، اما بعضی مشکلات نیاز به داشتن تخصص و مهارت کافی در زمینه تعمیر پکیج هستند.