سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حذف رانتهای موجود در سیستم ارجاعکار

معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: راه‌اندازی سامانه های جامع و کامل مهندسی برای حذف رانت‌های مختلف در دستور کار است. همچنین باید دقت شود و رانت های مختلفی که در ارجاع کار وجود دارد، حذف شوند. در حوزه نظام مهندسی و دفتر تشکل‌ها با جامعه ای روبه روهستیم که با بیش از 500 هزار نفر عضو، بزرگترین NGO کشور به شمار می‌رود.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، محمود محمودزاده تاثیرات مستقیم تصمیمات و یا مدیریت راهبری معاونت مسکن و ساختمان و دفتر توسعه مهندسی ساختمان را در سازمان نظام مهندسی حداقل 2 میلیون نفر (افراد عضو و خانواده ها آنها) برشمرد و توضیح داد: دفتر توسعه مهندسی ساختمان زیرمجموعه معاونت مسکن و ساختمان همچنین تاثیر غیرمستقیم بر کل صنعت ساختمان کشور دارد.
بنابراین معتقدم اگر دفتر توسعه مهندسی درست فعالیت کند و به جامعه مهندسان ارایه راهکارها و راهبردهای مناسب بدهد، قدمی بسیار بزرگ در توسعه صنعت ساختمان کشور برداشته است.
محمودزاده همچنین اعلام کرد: بزرگترین رسالتی که نظام مهندسی ساختمان دارد و باید برای آن استراتژی تدوین کند این است که بتواند جایگاه و شان مهندسان را ارتقا دهد.