سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایشگاه تاسیسات گرمایشی و سرمایشی

برای اولین بار از الکتروموتورهای صنعتی با ویژگی کاهش مصرف انرژی، در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی رونمایی شد.


1

به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس حمید سید احمد کرمانی تولید کننده این الکتروموتور صنعتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شعار امسال که با نام اقتصاد مقاومتی نام گذاری شده و مشکلات تحریم در کشورمان، بر آن شدیم تا با تولید الکتروموتورهای صنعتی بتوان خدمتی مفید و اثرگذار در خودکفایی صنعتی کشور داشته باشد.

وی افزود: این الکتروموتور در مقایسه با سایر الکتروموتورهای موجود در بازار از ویژگی خاصی برخوردار است که شامل کیفیت بسیار مطلوب، کاهش مصرف انرژی، راندمان بالا، سرویس دوره ای، طول عمر مفید و همچنین دارای دو سال گارانتی بدون قید و شرط است.

کرمانی گفت: این محصول به راحتی با برندهای اروپایی و امریکایی قابل رقابت می باشد و هدف این است که بتوان در تولید الکتروموتورهای Barely خدمتی مفید و اثرگذار در خودکفایی صنعتی کشور انجام دهیم.

وی افزود: امیدواریم این محصول با استقبال مدیران و صاحبان صنعت روبرو شده و گام های بیشتری در این راه برداشته شود.

الکتروموتورها در صنایع به طور عام و در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و آب و فاضلاب به صورت محرک های صنعتی استفاده می شود و یکی از کاربردهای آن در تهویه هواست.